Whole-day Breakkie

What do you eat for breakfast ? Nasi lemak? Fried mee ? or bee hoon ? Eggs and Toast ? Roti Canai or Bah Kut Teh ? Hehe, living in Malaysia, the choices for breakfast are more like “everyday food” being eaten earlier. Sometimes over the weekend, I like to make THE big breakfast. But not necessarily being eaten during breakfast hours. They’re more for lunch instead. Lol.

1 egg with cheese, 3 bacon, 2 slices multigrain loaf, tomato.. ‘
Don’t judge me.

This was actually my lunch

after eating a small plate of bah kut teh

HAHAHa

goodness

I think I can live with just having eggs and cheese for breakfast for the rest of my life. Really, I like eggs.

8 thoughts on “Whole-day Breakkie

  1. arh! caught you blogging during……
    eggs, cheese and ham are my fav! love them for breakfast..
    I bet you fried the bacon, get all the oil then only fry the egg right??
    YUMMY..

  2. bahahahah ssshhhhhh

    yah.. at first i wanna eat bacon onli.. den after frying the bacon i see … abit waste to throw away the oil so i fry the egg also lar .. lol

  3. I don't suppose this can go wrong at any meal time. You are right to fry the egg – otherwise, this would be too folorn and incomplete!

  4. @Shirley, yeah that's why i cooked everything else on the plate. hehe

    @Wendy, runny yolks are z best 😉

    @Anncoo, haha but very fat ar…

    @pigpigscorner, *sends some bacon*…

  5. I totally hear you. I LOVE brunch food. And I'm amazed you had this after bak kut teh! haha (not judging, not judging)

Comments are closed.

Back to top

Bad Behavior has blocked 1197 access attempts in the last 7 days.